.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شجاعي : مردم تا خرخره گرفتارند
بسیاری به نان شب محتاجند و تورم هم هر روز بالا می رود و مسکن هم به یک آرزو تبدیل شده و علاوه براین مواد مخدر گریبان جوانان را گرفته و ازدواج نیز برای آنان ناممکن شده است و براین اساس هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان باید پاسخگو باشند.
شجاعي : مردم تا خرخره گرفتارند

آیت الله شجاعی کیاسری رئیس "جامعه اتمام" گفت:مردم امروز تا خرخره در مشکلات گرفتارند و اگرچه پیروزی هایی در سطح ملی و بین المللی داشته ایم اما این پیروزی ها به کام مردم مزه ای نداشته است.

شجاعی کیاسری در گفتگو با عصرایران بیان داشت: نه اصولگرایان ونه اصلاح طلبان نمی توانند پاسخگوی وضعیت فعلی جامعه باشند و به همین دلیل در انتخابات مجلس مردم به آنان رغبتی ندارند.

وی ادامه داد: بسیاری به نان شب محتاجند و تورم هم هر روز بالا می رود و مسکن هم به یک آرزو تبدیل شده و علاوه براین مواد مخدر گریبان جوانان را گرفته و ازدواج نیز برای انان ناممکن شده است و براین اساس هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان باید پاسخگو باشند.

رئیس جامعه اتمام اضافه کرد: به نظر من مردم در انتخابات مجلس هشتم گزینشی ، با دقت و حساب شده رای خواهند داد و ممکن است بر اساس همین گزینش گری نامزد های مستقل و یا افرادی از جریان های اصولگرا یا اصلاح طلب را نیز انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: مجلس اینده مجلسی ائتلافی خواهد بود و مردم از بین همه نامها بهترین ها را انتخاب می کنند و مجلسی تشکیل خواهد شد که قصد نظارت بر عملکرد دولت و نیز دنبال کردن منافع ملت و نظام را دارد.

وی درباره جامعه اتمام نیز گفت: "اتمام" از حرف اول " اشتغال، تورم، مسکن، اشتغال و مواد مخدر" تشکیل شده است و اعضای جامعه اتمام قصد دارند در صورت راهیابی به مجلس با بهره گیری از توانمدی های علمی ، حل مشکلات مردم در این پنج حوزه را به طور تخصصی دنبال کنند .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.